Subject: RE: Liiklusväline teabevahend T11 LW Viater
From: "Raud, Martin" <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "LW - EE - Viater" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 12:54:58 +0300

Tere

Reklaam on paigaldatud rööpselt riigiteega. Manuses foto ümber tõstetud
reklaamist.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS VIATER OÜ

Martin Raud

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

mob +372 53 557 200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 14. juuli 2025 15:08
To: LW - EE - Viater <[email-masked]>
Cc: Raud, Martin <[email-masked]>
Subject: Vs: Liiklusväline teabevahend T11 LW Viater

Tere

Teede kontrollimisel leidsime, et erinevalt allpool kirjeldatust on Teie
ettevõtte reklaam endiselt risti rahvusvahelise riigiteega.

Kohustame Teid hiljemalt 23.07.2025.a paigaldama teavevahendi ainult
rööpselt riigiteega ning sellest teavitama Transpordiametit aadressil

Selle tähtaja möödumisel alustab Transpordiamet paigaldusloa tühistamise
ja teabevahendi eemaldamise menetluse

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Raud, Martin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 27. mai 2025 09:38
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Tammemägi, Tanel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Liiklusväline teabevahend T11 LW Viater

Tere

Esialgu paigaldasime reklaami taotluses olnud skeemi järgi. Tänaseks oleme
reklaami paigutust korrigeerinud nii, et see oleks rööpselt teega.
Manusest leiate fotod korrigeeritud paigutusest. Reklaam paikneb tee
servast ca 30m.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS VIATER OÜ

Martin Raud

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

mob +372 53 557 200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

Saatja: Jaan Saia < >
Saatmisaeg: neljapäev, 22. mai 2025 15:27
Adressaat: LW - EE - Viater < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Liiklusväline teabevahend

Mõnedele selle sõnumi saanud inimestele ei saadeta aadressilt
<mailto:[email-masked]>
[email-masked] meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Tere

Teede kontrollimise käigus leidis Transpordiamet, et olete liiklusvälise
teabevahendi paigaldamisel eiranud Teile väljastatud nõusoleku 02.05.2025
nr 7.1-6/25/6988-2  punkte 1.2.  ja 2.3.

Kohustame Teid viima teabevahendi paigalduse kooskõlla nõusolekul olevate
nõuetega hiljemalt 27.05.2025.a ja teavitama sellest Transpordiametit
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kohustuse tähtajaks täitmata jätmisel alustame loa kehtetuks tunnistamise
Haldusmenetluse seaduse § 66 lg 2 alusel

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80